lunes, 10 de diciembre de 2012

L'escola de futbol del CD Eldense

Què és una escola de futbol?

Una escola de futbol és un lloc on pots aprendre a  jugar a aquest joc. Es pot començar als cinc o sis anys. Jo vaig començar als set anys a l’escola del Eldense CD.

Com funciona una escola de futbol? 

Una escola de futbol consistix en que els professors o entrenadors ensenyen als xiquets a jugar al futbol.  Alguns xiquets ja tenen aquest esport dins del seu cor i per això s’apunten a l’escola.

El futbol és un esport que al principi pareix que siga avorrit, però quan portes un muntó de temps jugant-hi, acabes volent jugar tot el dia en l’escola. A l’escola els xiquets aprenen a tocar el baló i juguen molt feliços perquè estan sempre amb el baló en els peus.

Com funciona l'escola de l'Eldense?

En el CD Eldense hi ha entre 179 i 200 alumnes. L’escola funciona tota la setmana en distints grups i horaris, des de prebenjamins (5 anys) fins a  juvenils (16 anys). Qualsevol escola de futbol pot tenir de  4 a 6 camps de futbol. Però no importa quants camps de futbol tinga una escola, el que importa és que els xiquets van allí per a jugar al baló i ser els millors del món jugant, com Leo Messi, Cristiano Ronaldo, Falcao, Robinho, Roberto Carlos, etc...

Per què et vas apuntar a l'escola del CD Eldense?

Jo em vaig apuntar per a divertir-me jugant al baló, però després em vaig adonar que quan la gent porta un muntó de temps a l’escola, té ganes de ser com, Cristiano Ronaldo o Leo Messi. A l’escola de futbol CD Eldense es poden aprendre moltes coses de futbol: driblatges, passades... etc. Jo us recomane que si voleu jugar bé al futbol, us apunteu a una escola.


Alumnes de l'escola del CD Eldense al camp de la Sismat


Alumnes de l'escola del CD Eldense jugant un partit



Aitor Sánchez García, 1r ESO A (Taller de Periodisme Digital-Departament de Valencià)

0 comentarios:

Publicar un comentario

Reservado el derecho a eliminar los comentarios que consideremos que no cumplen con las normas de convivencia y respeto básicas.